- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гвоздєв, Володимир Миколайович - Креативність як ознака медіааудиторії
Нет экз.
Статья
Автор: Гвоздєв, Володимир Миколайович
Теле- та радіожурналістика: збірник наукових праць: Креативність як ознака медіааудиторії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гвоздєв, Володимир Миколайович
Теле- та радіожурналістика: збірник наукових праць: Креативність як ознака медіааудиторії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гвоздєв, Володимир Миколайович.
Креативність як ознака медіааудиторії / В. М. Гвоздєв // Теле- та радіожурналістика. – 2014. – Вип.13. – С. 192-197.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : аудиторные факторы
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : паблик рилейшнз (PR) : информационная деятельность
Гвоздєв, Володимир Миколайович.
Креативність як ознака медіааудиторії / В. М. Гвоздєв // Теле- та радіожурналістика. – 2014. – Вип.13. – С. 192-197.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : аудиторные факторы
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : паблик рилейшнз (PR) : информационная деятельность