- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Петриченко, Павло Анатолійович - Маркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхід
Нет экз.
Статья
Автор: Петриченко, Павло Анатолійович
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхід
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Петриченко, Павло Анатолійович
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхід
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Петриченко, Павло Анатолійович.
Маркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхід / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2013. – № 2 (49), ч. 1. – С. 54-59.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : послуги, сфера послуг, третинний сектор : послуги, сфера послуг, третинний сектор України : маркетинг
Петриченко, Павло Анатолійович.
Маркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхід / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2013. – № 2 (49), ч. 1. – С. 54-59.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : послуги, сфера послуг, третинний сектор : послуги, сфера послуг, третинний сектор України : маркетинг