- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Саврас, І. З. - Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території
Нет экз.
Статья
Автор: Саврас, І. З.
Вісник соціально-економічних досліджень: Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Саврас, І. З.
Вісник соціально-економічних досліджень: Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Саврас, І. З.
Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території / І. З. Саврас // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2013. – № 2 (49), ч. 1. – С. 163-167.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : экономика отдельных областей Украины : Львовская область : в целом : воспроизводство : темпы экономического развития. Экономический рост
Ключевые слова = маркетинговые инструменты
Саврас, І. З.
Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території / І. З. Саврас // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2013. – № 2 (49), ч. 1. – С. 163-167.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : экономика отдельных областей Украины : Львовская область : в целом : воспроизводство : темпы экономического развития. Экономический рост
Ключевые слова = маркетинговые инструменты