- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Королюк, Наталя Михайлівна - Підвищення конкурентоспроможності продукції завдяки використанню брендингу
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Королюк, Наталя Михайлівна
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Економічна безпека держави та суб'єктів підприємницької діяльності в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення" 15-16 травня 2014 р.,...: Підвищення конкурентоспроможності продукції завдяки використанню брендингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Королюк, Наталя Михайлівна
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Економічна безпека держави та суб'єктів підприємницької діяльності в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення" 15-16 травня 2014 р.,...: Підвищення конкурентоспроможності продукції завдяки використанню брендингу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Королюк, Наталя Михайлівна.
Підвищення конкурентоспроможності продукції завдяки використанню брендингу / Н. М. Королюк // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Економічна безпека держави та суб'єктів підприємницької діяльності в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення" 15-16 травня 2014 р., м. Львів / упоряд.: А. М. Штангрет; редкол.: О. І. Амоша [та ін.]; Львівський держ. ун-т внутр. справ [та ін.]. – Львів, 2014. – С. 63-64.
Королюк, Наталя Михайлівна.
Підвищення конкурентоспроможності продукції завдяки використанню брендингу / Н. М. Королюк // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Економічна безпека держави та суб'єктів підприємницької діяльності в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення" 15-16 травня 2014 р., м. Львів / упоряд.: А. М. Штангрет; редкол.: О. І. Амоша [та ін.]; Львівський держ. ун-т внутр. справ [та ін.]. – Львів, 2014. – С. 63-64.