- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Косар, Наталія Степанівна - Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Косар, Наталія Степанівна
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Косар, Наталія Степанівна
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Косар, Наталія Степанівна.
Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств / Н. С. Косар, Т. В. Сарапін, Н. Є. Кузьо // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2013. – N769: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. – С. 47-53.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Ключевые слова = холистическая концепция маркетинга
Косар, Наталія Степанівна.
Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств / Н. С. Косар, Т. В. Сарапін, Н. Є. Кузьо // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2013. – N769: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. – С. 47-53.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Ключевые слова = холистическая концепция маркетинга