- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Окландер, Михайло - Технологія бренду страхової компанії
Нет экз.
Статья
Окландер, Михайло.
Технологія бренду страхової компанії / М. Окландер, Л. В. Новошинська, О. П. Чукурна // Економіст. – 11/2012. – N11. – С. 39-42.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : страхування, суспільне забезпечення за допомогою взаємного розподілу ризику : страхування, суспільне забезпечення в Україні : субъекты страхования : страховые компании : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг
Окландер, Михайло.
Технологія бренду страхової компанії / М. Окландер, Л. В. Новошинська, О. П. Чукурна // Економіст. – 11/2012. – N11. – С. 39-42.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : страхування, суспільне забезпечення за допомогою взаємного розподілу ризику : страхування, суспільне забезпечення в Україні : субъекты страхования : страховые компании : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг