- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кузьмін, Олег Євгенович - Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Кузьмін, Олег Євгенович
Економіст: Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кузьмін, Олег Євгенович
Економіст: Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кузьмін, Олег Євгенович.
Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств / О. Є. Кузьмін // Економіст. – 12/2012. – N12. – С. 77.
Рец. на моногр.: Ковальчук С. В. Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств / С. В. Ковальчук. - Хмельницький : ТОВ "Поліграфіст-2", 2012. - 280 с.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Кузьмін, Олег Євгенович.
Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств / О. Є. Кузьмін // Економіст. – 12/2012. – N12. – С. 77.
Рец. на моногр.: Ковальчук С. В. Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств / С. В. Ковальчук. - Хмельницький : ТОВ "Поліграфіст-2", 2012. - 280 с.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг