- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сабірова, А. - Особливості етапів розробки маркетингової стратегії страхової компанії
Нет экз.
Статья
Автор: Сабірова, А.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Особливості етапів розробки маркетингової стратегії страхової компанії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сабірова, А.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Особливості етапів розробки маркетингової стратегії страхової компанії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сабірова, А.
Особливості етапів розробки маркетингової стратегії страхової компанії / А. Сабірова // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 04/2012. – Вип.135. – С. 52-56.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : страхование. Социальное страхование. Социальное обеспечение : страхование : субъекты страхования : страховые компании : маркетинг
Сабірова, А.
Особливості етапів розробки маркетингової стратегії страхової компанії / А. Сабірова // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 04/2012. – Вип.135. – С. 52-56.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : страхование. Социальное страхование. Социальное обеспечение : страхование : субъекты страхования : страховые компании : маркетинг