- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бєлікова, Катерина - Використання релігійної тематики у сучасній європейській рекламі
Нет экз.
Статья
Автор: Бєлікова, Катерина
Історія релігій в Україні: Використання релігійної тематики у сучасній європейській рекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бєлікова, Катерина
Історія релігій в Україні: Використання релігійної тематики у сучасній європейській рекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бєлікова, Катерина.
Використання релігійної тематики у сучасній європейській рекламі / К. Бєлікова // Історія релігій в Україні. – 2014. – Кн. 2. – С. 430-434.
Ключевые слова = массовое сознание
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : восприятие рекламы
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : реклама и Интернет
Предметні рубрики = Религия : религия в целом (религиоведение) : религия и искусство : реклама
Бєлікова, Катерина.
Використання релігійної тематики у сучасній європейській рекламі / К. Бєлікова // Історія релігій в Україні. – 2014. – Кн. 2. – С. 430-434.
Ключевые слова = массовое сознание
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : восприятие рекламы
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : реклама и Интернет
Предметні рубрики = Религия : религия в целом (религиоведение) : религия и искусство : реклама