- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Вітренко, А.О. - Особливості сучасної рекламної інформації та її значення в умовах нової ринкової економіки
Нет экз.
Статья
Автор: Вітренко, А.О.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Особливості сучасної рекламної інформації та її значення в умовах нової ринкової економіки
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Вітренко, А.О.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Особливості сучасної рекламної інформації та її значення в умовах нової ринкової економіки
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Вітренко, А.О.
Особливості сучасної рекламної інформації та її значення в умовах нової ринкової економіки / А. Вітренко // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 03/2013. – Вип.146. – С. 18-22.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : історія економічних теорій, доктрин, догм : всесвітня історія економічних теорій, доктрин, догм : 21 в. : институционализм
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама
Вітренко, А.О.
Особливості сучасної рекламної інформації та її значення в умовах нової ринкової економіки / А. Вітренко // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 03/2013. – Вип.146. – С. 18-22.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : історія економічних теорій, доктрин, догм : всесвітня історія економічних теорій, доктрин, догм : 21 в. : институционализм
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама