- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Жмудська, І. - Формування конкурентних переваг транснаціональних корпорацій в умовах глобалізації
Нет экз.
Статья
Автор: Жмудська, І.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Формування конкурентних переваг транснаціональних корпорацій в умовах глобалізації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Жмудська, І.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Формування конкурентних переваг транснаціональних корпорацій в умовах глобалізації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Жмудська, І.
Формування конкурентних переваг транснаціональних корпорацій в умовах глобалізації / І. Жмудська // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 05/2013. – Вип.148. – С. 61-64.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК)
Ключевые слова = конкурентоспособность
Жмудська, І.
Формування конкурентних переваг транснаціональних корпорацій в умовах глобалізації / І. Жмудська // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 05/2013. – Вип.148. – С. 61-64.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК)
Ключевые слова = конкурентоспособность