- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Смирнов, Ігор - Маркетинг-мікс у туризмі: модерна концепція в контексті сталого туризму
Нет экз.
Статья
Автор: Смирнов, Ігор
Вісник Львівського університету: сер.: Географічна: Маркетинг-мікс у туризмі: модерна концепція в контексті сталого туризму
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Смирнов, Ігор
Вісник Львівського університету: сер.: Географічна: Маркетинг-мікс у туризмі: модерна концепція в контексті сталого туризму
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Смирнов, Ігор.
Маркетинг-мікс у туризмі: модерна концепція в контексті сталого туризму / І. Смирнов, О. Шматок // Вісник Львівського університету: сер.: Географічна. – 2013. – Вип.42. – С. 326-332.
Смирнов, Ігор.
Маркетинг-мікс у туризмі: модерна концепція в контексті сталого туризму / І. Смирнов, О. Шматок // Вісник Львівського університету: сер.: Географічна. – 2013. – Вип.42. – С. 326-332.