- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Нагорняк, Т. Л. - Міста як бренди за умов глобалізації
Нет экз.
Статья
Автор: Нагорняк, Т. Л.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Філософія.Політологія: Міста як бренди за умов глобалізації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Нагорняк, Т. Л.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Філософія.Політологія: Міста як бренди за умов глобалізації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Нагорняк, Т. Л.
Міста як бренди за умов глобалізації / Т. Л. Нагорняк // Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Філософія.Політологія. – 2013. – Вип. 1 (111). – С. 40-43.
Ключевые слова = национальная идентичность
Предметні рубрики = Политика. Политическая наука : политика и современное политическое положение в целом
Нагорняк, Т. Л.
Міста як бренди за умов глобалізації / Т. Л. Нагорняк // Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Філософія.Політологія. – 2013. – Вип. 1 (111). – С. 40-43.
Ключевые слова = национальная идентичность
Предметні рубрики = Политика. Политическая наука : политика и современное политическое положение в целом