- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Микитенко Людмила - Правове регулювання реклами та рекламної діяльності: Проблеми теорії
Нет экз.
Статья
Автор: Микитенко Людмила
Підприємництво, господарство і право: Правове регулювання реклами та рекламної діяльності: Проблеми теорії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Микитенко Людмила
Підприємництво, господарство і право: Правове регулювання реклами та рекламної діяльності: Проблеми теорії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Микитенко, Людмила.
Правове регулювання реклами та рекламної діяльності: Проблеми теорії / Л. Микитенко // Підприємництво, господарство і право. – 10/2003. – N10. – С.37-40.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : повітряне право, космічне право, право на ефір : право на ефір, право на трансляцію : інформаційне право : інформаційне право України : реклама : правовое регулирование рекламой
Ключевые слова = реклама
Микитенко, Людмила.
Правове регулювання реклами та рекламної діяльності: Проблеми теорії / Л. Микитенко // Підприємництво, господарство і право. – 10/2003. – N10. – С.37-40.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : повітряне право, космічне право, право на ефір : право на ефір, право на трансляцію : інформаційне право : інформаційне право України : реклама : правовое регулирование рекламой
Ключевые слова = реклама