- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Савельєв, Вадим Валерійович - Оцінка бізнес-середовища при формуванні глобальної маркетингової стратегії
Нет экз.
Статья
Автор: Савельєв, Вадим Валерійович
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Оцінка бізнес-середовища при формуванні глобальної маркетингової стратегії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Савельєв, Вадим Валерійович
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Оцінка бізнес-середовища при формуванні глобальної маркетингової стратегії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Савельєв, Вадим Валерійович.
Оцінка бізнес-середовища при формуванні глобальної маркетингової стратегії / В. В. Савельєв // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 03/2014. – Вип. 3 (156). – С. 112-115.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Савельєв, Вадим Валерійович.
Оцінка бізнес-середовища при формуванні глобальної маркетингової стратегії / В. В. Савельєв // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 03/2014. – Вип. 3 (156). – С. 112-115.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг

На полку
