- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шмагина, Вероника Валерьевна - Стратегический маркетинг
Книга
Автор: Шмагина, Вероника Валерьевна
Стратегический маркетинг : учеб.-метод. пособ.
2014 г.
ISBN отсутствует
Автор: Шмагина, Вероника Валерьевна
Стратегический маркетинг : учеб.-метод. пособ.
2014 г.
ISBN отсутствует
Книга
195 22859
Шмагина, Вероника Валерьевна.
Стратегический маркетинг : учеб.-метод. пособ. / В. В. Шмагина. – Одесса, 2014. – 197 с. : рис., табл.
Библиогр.: с. 193-197 (59 назв)
ISBN 978-966-2605-31-2.
ББК У291.31я73
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1625356 ОФ
1625363 Ф 3
1625370 Ф 2
1687644 Ф 2
195 22859
Шмагина, Вероника Валерьевна.
Стратегический маркетинг : учеб.-метод. пособ. / В. В. Шмагина. – Одесса, 2014. – 197 с. : рис., табл.
Библиогр.: с. 193-197 (59 назв)
ISBN 978-966-2605-31-2.
ББК У291.31я73
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1625356 ОФ
1625363 Ф 3
1625370 Ф 2
1687644 Ф 2