- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Korets, Oksana - The role of brand and customer loyalty for hospitelity industry
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Korets, Oksana
Матеріали дев'ятої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних сис...: The role of brand and customer loyalty for hospitelity industry
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Korets, Oksana
Матеріали дев'ятої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних сис...: The role of brand and customer loyalty for hospitelity industry
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Korets, Oksana.
The role of brand and customer loyalty for hospitelity industry / O. Korets // Матеріали дев'ятої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 28-29 березня 2014 р. / ОНУ ім. І. І. Мечникова; гол. редкол. Н. Л. Кусик. – Одеса : Букаєв В. В., 2014. – P. 106-108.
Korets, Oksana.
The role of brand and customer loyalty for hospitelity industry / O. Korets // Матеріали дев'ятої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 28-29 березня 2014 р. / ОНУ ім. І. І. Мечникова; гол. редкол. Н. Л. Кусик. – Одеса : Букаєв В. В., 2014. – P. 106-108.