- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Єршова, О. Л. - CRM-стратегія та управління лояльністю клієнтів. Український досвід
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Єршова, О. Л.
Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних си...: CRM-стратегія та управління лояльністю клієнтів. Український досвід
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Єршова, О. Л.
Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних си...: CRM-стратегія та управління лояльністю клієнтів. Український досвід
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Єршова, О. Л.
CRM-стратегія та управління лояльністю клієнтів. Український досвід / О. Л. Єршова // Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 27-28 березня 2009 р. / уклад.: С. Г. Васильєв; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : Букаєв В. В., 2009. – С. 53-56.
Єршова, О. Л.
CRM-стратегія та управління лояльністю клієнтів. Український досвід / О. Л. Єршова // Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 27-28 березня 2009 р. / уклад.: С. Г. Васильєв; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : Букаєв В. В., 2009. – С. 53-56.