- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Москаленко, М. - Причини і необхідність виникнення екологічного маркетингу
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Москаленко, М.
Збірник статей за матеріалами студентської наукової конференції ОДЕКУ, 8-12 квітня 2014 р.: Причини і необхідність виникнення екологічного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Москаленко, М.
Збірник статей за матеріалами студентської наукової конференції ОДЕКУ, 8-12 квітня 2014 р.: Причини і необхідність виникнення екологічного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Москаленко, М.
Причини і необхідність виникнення екологічного маркетингу / М. Москаленко // Збірник статей за матеріалами студентської наукової конференції ОДЕКУ, 8-12 квітня 2014 р. / уклад.: О. Л. Жигайло, Т. К. Костюкєвич; Одеський держ. екологічний ун-т (ОДЕКУ). – Одеса : ТЕС, 2014. – С. 147-149.
Москаленко, М.
Причини і необхідність виникнення екологічного маркетингу / М. Москаленко // Збірник статей за матеріалами студентської наукової конференції ОДЕКУ, 8-12 квітня 2014 р. / уклад.: О. Л. Жигайло, Т. К. Костюкєвич; Одеський держ. екологічний ун-т (ОДЕКУ). – Одеса : ТЕС, 2014. – С. 147-149.