- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дюков, Валерий Павлович - Управление маркетинговой стратегией фирмы при выходе на высококонкурентный рынок
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Дюков, Валерий Павлович
Матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблем...: Управление маркетинговой стратегией фирмы при выходе на высококонкурентный рынок
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дюков, Валерий Павлович
Матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблем...: Управление маркетинговой стратегией фирмы при выходе на высококонкурентный рынок
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Дюков, Валерий Павлович.
Управление маркетинговой стратегией фирмы при выходе на высококонкурентный рынок / В. П. Дюков // Матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 30-31 березня 2007 р. / редкол.: М. П. Сахацький [та ін.]; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Удача, 2007. – С. 34-37.
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Дюков, Валерий Павлович.
Управление маркетинговой стратегией фирмы при выходе на высококонкурентный рынок / В. П. Дюков // Матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 30-31 березня 2007 р. / редкол.: М. П. Сахацький [та ін.]; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Удача, 2007. – С. 34-37.
Ключевые слова = биословарь-экономисты