- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Єршова, О. Л. - Основні види інформаційних технологій маркетингу, характеристика та призначення
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Єршова, О. Л.
Матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблем...: Основні види інформаційних технологій маркетингу, характеристика та призначення
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Єршова, О. Л.
Матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблем...: Основні види інформаційних технологій маркетингу, характеристика та призначення
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Єршова, О. Л.
Основні види інформаційних технологій маркетингу, характеристика та призначення / О. Л. Єршова // Матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 30-31 березня 2007 р. / редкол.: М. П. Сахацький [та ін.]; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Удача, 2007. – С. 40-41.
Єршова, О. Л.
Основні види інформаційних технологій маркетингу, характеристика та призначення / О. Л. Єршова // Матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 30-31 березня 2007 р. / редкол.: М. П. Сахацький [та ін.]; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Удача, 2007. – С. 40-41.