- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кузнецов, Эдуард Анатольевич - Использование баз данных в современном маркетинге
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Кузнецов, Эдуард Анатольевич
Матеріали п'ятої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблем...: Использование баз данных в современном маркетинге
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кузнецов, Эдуард Анатольевич
Матеріали п'ятої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблем...: Использование баз данных в современном маркетинге
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Кузнецов, Эдуард Анатольевич.
Использование баз данных в современном маркетинге / Э. А. Кузнецов, С. Ю. Брицкий // Матеріали п'ятої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 26-27 березня 2010 р. / уклад.: С. Г. Васильєв; редкол.: Н. П. Сахацкий [та ін.]; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Букаєв В. В., 2010. – С. 129-131.
Кузнецов, Эдуард Анатольевич.
Использование баз данных в современном маркетинге / Э. А. Кузнецов, С. Ю. Брицкий // Матеріали п'ятої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 26-27 березня 2010 р. / уклад.: С. Г. Васильєв; редкол.: Н. П. Сахацкий [та ін.]; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Букаєв В. В., 2010. – С. 129-131.