- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Варцаба, Віра Іванівна - Маркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробки
Нет экз.
Статья
Автор: Варцаба, Віра Іванівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка.: Маркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробки
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Варцаба, Віра Іванівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка.: Маркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробки
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Варцаба, Віра Іванівна.
Маркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробки / В. І. Варцаба, Є. В. Дюлай // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2014. – Вип. 3 (44). – С. 106-110.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : финансы : кредитно-денежная система : кредитная система : банки. Банковское дело : коммерческие банки : управление банком. Банковский менеджмент : виды управления : стратегическое управление
Варцаба, Віра Іванівна.
Маркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробки / В. І. Варцаба, Є. В. Дюлай // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2014. – Вип. 3 (44). – С. 106-110.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : финансы : кредитно-денежная система : кредитная система : банки. Банковское дело : коммерческие банки : управление банком. Банковский менеджмент : виды управления : стратегическое управление