- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Опанасенко, О. В. - Визначення ролі тренінгових технологій в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів
Нет экз.
Статья
Автор: Опанасенко, О. В.
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Визначення ролі тренінгових технологій в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Опанасенко, О. В.
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Визначення ролі тренінгових технологій в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Опанасенко, О. В.
Визначення ролі тренінгових технологій в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів / О. В. Опанасенко // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2014. – №199, ч. 1: Педагогіка. Психологія. Філософія. – С. 261-266.
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : педагогика высшей школы : дидактика (теория образования и обучения) : организационные формы обучения : тренинги
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : отдельные отрасли высшего образования : высшее педагогическое образование : отдельные отрасли высшего педагогического образования : социальная педагогика
Опанасенко, О. В.
Визначення ролі тренінгових технологій в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів / О. В. Опанасенко // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2014. – №199, ч. 1: Педагогіка. Психологія. Філософія. – С. 261-266.
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : педагогика высшей школы : дидактика (теория образования и обучения) : организационные формы обучения : тренинги
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : отдельные отрасли высшего образования : высшее педагогическое образование : отдельные отрасли высшего педагогического образования : социальная педагогика