- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Швиденко, Ольга Михайлівна - Інтернет-маркетинг як інструмент сприяння екологізації сільськогосподарського виробництва
Нет экз.
Статья
Автор: Швиденко, Ольга Михайлівна
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Інтернет-маркетинг як інструмент сприяння екологізації сільськогосподарського виробництва
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Швиденко, Ольга Михайлівна
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Інтернет-маркетинг як інструмент сприяння екологізації сільськогосподарського виробництва
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Швиденко, Ольга Михайлівна.
Інтернет-маркетинг як інструмент сприяння екологізації сільськогосподарського виробництва / О. М. Швиденко // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2014. – №200, ч. 2: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 270-277.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика природных ресурсов, природопользования и охраны окружающей среды (экологическая экономика) : управление природопользованием. Экологический менеджмент
Швиденко, Ольга Михайлівна.
Інтернет-маркетинг як інструмент сприяння екологізації сільськогосподарського виробництва / О. М. Швиденко // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2014. – №200, ч. 2: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 270-277.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика природных ресурсов, природопользования и охраны окружающей среды (экологическая экономика) : управление природопользованием. Экологический менеджмент