- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хавкіна, Любов Марківна - Феномен бінарної опозиції як підґрунтя побудови рекламного міфу
Нет экз.
Статья
Автор: Хавкіна, Любов Марківна
Збірник праць Науково-дослідного центру періодики Львівської наукової бібліотеки ім. В. Стефаника: Феномен бінарної опозиції як підґрунтя побудови рекламного міфу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Хавкіна, Любов Марківна
Збірник праць Науково-дослідного центру періодики Львівської наукової бібліотеки ім. В. Стефаника: Феномен бінарної опозиції як підґрунтя побудови рекламного міфу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Хавкіна, Любов Марківна.
Феномен бінарної опозиції як підґрунтя побудови рекламного міфу / Л. М. Хавкіна // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики Львівської наукової бібліотеки ім. В. Стефаника. – 2010. – Вип. 2 (18). – С. 350-366.
Хавкіна, Любов Марківна.
Феномен бінарної опозиції як підґрунтя побудови рекламного міфу / Л. М. Хавкіна // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики Львівської наукової бібліотеки ім. В. Стефаника. – 2010. – Вип. 2 (18). – С. 350-366.