- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Садовник, Олена - Значення спортивної реклами для формування іміджу спорту
Нет экз.
Статья
Автор: Садовник, Олена
Збірник праць Науково-дослідного центру періодики Львівської наукової бібліотеки ім. В. Стефаника: Значення спортивної реклами для формування іміджу спорту
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Садовник, Олена
Збірник праць Науково-дослідного центру періодики Львівської наукової бібліотеки ім. В. Стефаника: Значення спортивної реклами для формування іміджу спорту
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Садовник, Олена.
Значення спортивної реклами для формування іміджу спорту / О. Садовник // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики Львівської наукової бібліотеки ім. В. Стефаника. – 2010. – Вип. 2 (18). – С. 410-418.
Садовник, Олена.
Значення спортивної реклами для формування іміджу спорту / О. Садовник // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики Львівської наукової бібліотеки ім. В. Стефаника. – 2010. – Вип. 2 (18). – С. 410-418.