- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Демченко, Максим - Бренд у сучасних медіа: принципи формування, просування та розвитку
Нет экз.
Статья
Автор: Демченко, Максим
Збірник праць Науково-дослідного центру періодики Львівської наукової бібліотеки ім. В. Стефаника: Бренд у сучасних медіа: принципи формування, просування та розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Демченко, Максим
Збірник праць Науково-дослідного центру періодики Львівської наукової бібліотеки ім. В. Стефаника: Бренд у сучасних медіа: принципи формування, просування та розвитку
б.г.
ISBN отсутствует