- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мішустіна, Тетяна Сергіївна - Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприєм...
Нет экз.
Статья
Автор: Мішустіна, Тетяна Сергіївна
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприєм...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мішустіна, Тетяна Сергіївна
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприєм...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мішустіна, Тетяна Сергіївна.
Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства / Т. С. Мішустіна, Ю. С. Філалі Ансарі // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2013. – №776: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 48-55.
Ключевые слова = торговые марки
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : персонал. Кадры организации : социально-трудовые отношения : социальная политика
Ключевые слова = бренд
Мішустіна, Тетяна Сергіївна.
Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства / Т. С. Мішустіна, Ю. С. Філалі Ансарі // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2013. – №776: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 48-55.
Ключевые слова = торговые марки
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : персонал. Кадры организации : социально-трудовые отношения : социальная политика
Ключевые слова = бренд