- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Луговий, Володимир Іларіонович - Теоретико-методологічні засади залежності методів і засобів оцінювання від змісту компетентностей
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Луговий, Володимир Іларіонович
Концептуально-методологічні основи проектування методів і засобів діагностики освітніх результатів у вищих навчальних закладах: Теоретико-методологічні засади залежності методів і засобів оцінювання від змісту компетентностей
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Луговий, Володимир Іларіонович
Концептуально-методологічні основи проектування методів і засобів діагностики освітніх результатів у вищих навчальних закладах: Теоретико-методологічні засади залежності методів і засобів оцінювання від змісту компетентностей
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Луговий, Володимир Іларіонович.
Теоретико-методологічні засади залежності методів і засобів оцінювання від змісту компетентностей / В. І. Луговий // Концептуально-методологічні основи проектування методів і засобів діагностики освітніх результатів у вищих навчальних закладах / Ю. Гейко, М. Б. Євтух, С. А. Калашнікова; за заг. ред.: В. І. Луговий, О. Г. Ярошенко; Акад. пед. наук України, Ін-т вищої освіти. – Київ : Педагогічна думка, 2014. – С. 7-15.
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : педагогика высшей школы : дидактика (теория образования и обучения) : методы обучения : компетентностный подход
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : педагогика высшей школы : дидактика (теория образования и обучения) : проверка и оценка знаний
Предметні рубрики = Философия : гносеология (эпистемология) : философские проблемы познания : природа и общие закономерности познания : познание и информация, познание и коммуникация
Предметні рубрики = Психология : общая психология : психические процессы и состояния : познавательные процессы, когнитивная психология : психология познавательной и коммуникативной деятельности в целом : специальные и новейшие проблемы процессов познания и общения (познавательной и коммуникативной деятельности) : познание и общение в аспекте теории информации : прием и переработка информации человеком
Луговий, Володимир Іларіонович.
Теоретико-методологічні засади залежності методів і засобів оцінювання від змісту компетентностей / В. І. Луговий // Концептуально-методологічні основи проектування методів і засобів діагностики освітніх результатів у вищих навчальних закладах / Ю. Гейко, М. Б. Євтух, С. А. Калашнікова; за заг. ред.: В. І. Луговий, О. Г. Ярошенко; Акад. пед. наук України, Ін-т вищої освіти. – Київ : Педагогічна думка, 2014. – С. 7-15.
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : педагогика высшей школы : дидактика (теория образования и обучения) : методы обучения : компетентностный подход
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : педагогика высшей школы : дидактика (теория образования и обучения) : проверка и оценка знаний
Предметні рубрики = Философия : гносеология (эпистемология) : философские проблемы познания : природа и общие закономерности познания : познание и информация, познание и коммуникация
Предметні рубрики = Психология : общая психология : психические процессы и состояния : познавательные процессы, когнитивная психология : психология познавательной и коммуникативной деятельности в целом : специальные и новейшие проблемы процессов познания и общения (познавательной и коммуникативной деятельности) : познание и общение в аспекте теории информации : прием и переработка информации человеком