- Нові надходження
 - Простий пошук
 - Розширений пошук
 - Допомога
 - Автори
 - Видавництва
 - Серії
 - Тезаурус (Рубрики)
 - Публічні полиці
 
Луговий, Володимир Іларіонович - Засади емпіричної і теоретичної ідентифікації та діагностики загальних компетентностей випускникі...
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Луговий, Володимир Іларіонович
Концептуально-методологічні основи проектування методів і засобів діагностики освітніх результатів у вищих навчальних закладах: Засади емпіричної і теоретичної ідентифікації та діагностики загальних компетентностей випускникі...
б.г.
ISBN отсутствует
            
          
          
          
          
          
Автор: Луговий, Володимир Іларіонович
Концептуально-методологічні основи проектування методів і засобів діагностики освітніх результатів у вищих навчальних закладах: Засади емпіричної і теоретичної ідентифікації та діагностики загальних компетентностей випускникі...
б.г.
ISBN отсутствует
	 Книга (аналит. описание)
 
Луговий, Володимир Іларіонович.
Засади емпіричної і теоретичної ідентифікації та діагностики загальних компетентностей випускників вищої школи в контексті процесно-результативних парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Концептуально-методологічні основи проектування методів і засобів діагностики освітніх результатів у вищих навчальних закладах / Ю. Гейко, М. Б. Євтух, С. А. Калашнікова; за заг. ред.: В. І. Луговий, О. Г. Ярошенко; Акад. пед. наук України, Ін-т вищої освіти. – Київ : Педагогічна думка, 2014. – С. 15-28.
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : педагогика высшей школы : дидактика (теория образования и обучения) : методы обучения : компетентностный подход
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : педагогика высшей школы : дидактика (теория образования и обучения) : проверка и оценка знаний
 
Луговий, Володимир Іларіонович.
Засади емпіричної і теоретичної ідентифікації та діагностики загальних компетентностей випускників вищої школи в контексті процесно-результативних парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Концептуально-методологічні основи проектування методів і засобів діагностики освітніх результатів у вищих навчальних закладах / Ю. Гейко, М. Б. Євтух, С. А. Калашнікова; за заг. ред.: В. І. Луговий, О. Г. Ярошенко; Акад. пед. наук України, Ін-т вищої освіти. – Київ : Педагогічна думка, 2014. – С. 15-28.
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : педагогика высшей школы : дидактика (теория образования и обучения) : методы обучения : компетентностный подход
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : педагогика высшей школы : дидактика (теория образования и обучения) : проверка и оценка знаний

    На полку  
