- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Балог, Александр Григорьевич - PR-технологии как инструмент эффективного управления
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Балог, Александр Григорьевич
Матеріали 69-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету Одеського нац. університету ім. І.І. Мечникова, 26-28 листопада 2014 року м. Одеса: PR-технологии как инструмент эффективного управления
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Балог, Александр Григорьевич
Матеріали 69-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету Одеського нац. університету ім. І.І. Мечникова, 26-28 листопада 2014 року м. Одеса: PR-технологии как инструмент эффективного управления
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Балог, Александр Григорьевич.
PR-технологии как инструмент эффективного управления / А. Г. Балог // Матеріали 69-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету Одеського нац. університету ім. І.І. Мечникова, 26-28 листопада 2014 року м. Одеса / відп. ред.: І. С. Канзафарова, А. О. Нігреєва; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Астропринт, 2014. – С. 202-204.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Балог, Александр Григорьевич.
PR-технологии как инструмент эффективного управления / А. Г. Балог // Матеріали 69-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету Одеського нац. університету ім. І.І. Мечникова, 26-28 листопада 2014 року м. Одеса / відп. ред.: І. С. Канзафарова, А. О. Нігреєва; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Астропринт, 2014. – С. 202-204.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
Ключевые слова = биословарь-экономисты