- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Жмай, А. В. - Взаимодействие корпоративной социальной ответственности и комплекса маркетинга в рамках осуществл...
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Жмай, А. В.
Матеріали 69-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету Одеського нац. університету ім. І.І. Мечникова, 26-28 листопада 2014 року м. Одеса: Взаимодействие корпоративной социальной ответственности и комплекса маркетинга в рамках осуществл...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Жмай, А. В.
Матеріали 69-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету Одеського нац. університету ім. І.І. Мечникова, 26-28 листопада 2014 року м. Одеса: Взаимодействие корпоративной социальной ответственности и комплекса маркетинга в рамках осуществл...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Жмай, А. В.
Взаимодействие корпоративной социальной ответственности и комплекса маркетинга в рамках осуществления хозяйственной деятельности предприятия / А. В. Жмай // Матеріали 69-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету Одеського нац. університету ім. І.І. Мечникова, 26-28 листопада 2014 року м. Одеса / відп. ред.: І. С. Канзафарова, А. О. Нігреєва; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Астропринт, 2014. – С. 212-214.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : управлінська діяльність : соціальні аспекти управління, соціальна відповідальність в управлінні, корпоративна відповідальність
Жмай, А. В.
Взаимодействие корпоративной социальной ответственности и комплекса маркетинга в рамках осуществления хозяйственной деятельности предприятия / А. В. Жмай // Матеріали 69-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету Одеського нац. університету ім. І.І. Мечникова, 26-28 листопада 2014 року м. Одеса / відп. ред.: І. С. Канзафарова, А. О. Нігреєва; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Астропринт, 2014. – С. 212-214.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : управлінська діяльність : соціальні аспекти управління, соціальна відповідальність в управлінні, корпоративна відповідальність