- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ларіна, Ярослава Степанівна - Особливості маркетингу біотехнологічної продукції
Нет экз.
Статья
Автор: Ларіна, Ярослава Степанівна
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Особливості маркетингу біотехнологічної продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ларіна, Ярослава Степанівна
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Особливості маркетингу біотехнологічної продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ларіна, Ярослава Степанівна.
Особливості маркетингу біотехнологічної продукції / Я. С. Ларіна // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2013. – N181 Ч.4: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 225-232.
Ключевые слова = биотехнологии
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : утримання, обслуговування та ремонт обладнання : інновації, нововведення, реконструкція виробництва, модернізація виробництва
Ларіна, Ярослава Степанівна.
Особливості маркетингу біотехнологічної продукції / Я. С. Ларіна // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2013. – N181 Ч.4: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 225-232.
Ключевые слова = биотехнологии
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : утримання, обслуговування та ремонт обладнання : інновації, нововведення, реконструкція виробництва, модернізація виробництва