- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сидоренко, С. В. - Корпоративні інформаційні системи та їх роль у маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Сидоренко, С. В.
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Корпоративні інформаційні системи та їх роль у маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сидоренко, С. В.
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Корпоративні інформаційні системи та їх роль у маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сидоренко, С. В.
Корпоративні інформаційні системи та їх роль у маркетингу / С. В. Сидоренко // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2013. – N181 Ч.4: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 286-293.
Ключевые слова = корпоративные информационные системы (КИС)
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика агропромышленного комплекса (АПК) : маркетинг
Сидоренко, С. В.
Корпоративні інформаційні системи та їх роль у маркетингу / С. В. Сидоренко // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2013. – N181 Ч.4: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 286-293.
Ключевые слова = корпоративные информационные системы (КИС)
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика агропромышленного комплекса (АПК) : маркетинг