- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Четверик, О. В. - Особливості маркетингової цінової політики підприємств бурякоцукрового підкоплексу
Нет экз.
Статья
Автор: Четверик, О. В.
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Особливості маркетингової цінової політики підприємств бурякоцукрового підкоплексу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Четверик, О. В.
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Особливості маркетингової цінової політики підприємств бурякоцукрового підкоплексу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Четверик, О. В.
Особливості маркетингової цінової політики підприємств бурякоцукрового підкоплексу / О. В. Четверик // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2013. – N181 Ч.4: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 331-338.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка продовольчого виробництва та постачання, економіка харчової промисловості : цукрова промисловість : цукрова промисловість України
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : организация производства : стоимость и себестоимость продукции и услуг : цены. Ценообразование
Четверик, О. В.
Особливості маркетингової цінової політики підприємств бурякоцукрового підкоплексу / О. В. Четверик // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2013. – N181 Ч.4: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 331-338.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка продовольчого виробництва та постачання, економіка харчової промисловості : цукрова промисловість : цукрова промисловість України
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : организация производства : стоимость и себестоимость продукции и услуг : цены. Ценообразование