- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Швиденко, Ольга Михайлівна - Особливості та механізм впровадження інтернет-маркетингу на аграрних підприємствах
Нет экз.
Статья
Автор: Швиденко, Ольга Михайлівна
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Особливості та механізм впровадження інтернет-маркетингу на аграрних підприємствах
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Швиденко, Ольга Михайлівна
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Особливості та механізм впровадження інтернет-маркетингу на аграрних підприємствах
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Швиденко, Ольга Михайлівна.
Особливості та механізм впровадження інтернет-маркетингу на аграрних підприємствах / О. М. Швиденко // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2013. – N181 Ч.4: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 359-369.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика сельского хозяйства : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка транспорту та зв’язку, економічні аспекти засобів зв’язку, транспортна політика : економіка електричного зв'язку, економіка телекомунікацій : економіка інформаційних технологій
Швиденко, Ольга Михайлівна.
Особливості та механізм впровадження інтернет-маркетингу на аграрних підприємствах / О. М. Швиденко // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2013. – N181 Ч.4: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 359-369.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика сельского хозяйства : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка транспорту та зв’язку, економічні аспекти засобів зв’язку, транспортна політика : економіка електричного зв'язку, економіка телекомунікацій : економіка інформаційних технологій