- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кушніренко, І. М. - Теоретичні засади маркетингових комунікацій та інновації в їх розвитку
Нет экз.
Статья
Автор: Кушніренко, І. М.
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Теоретичні засади маркетингових комунікацій та інновації в їх розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кушніренко, І. М.
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Теоретичні засади маркетингових комунікацій та інновації в їх розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кушніренко, І. М.
Теоретичні засади маркетингових комунікацій та інновації в їх розвитку / І. М. Кушніренко // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2013. – N181 Ч.2: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 201-206.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : маркетинговые коммуникации
Кушніренко, І. М.
Теоретичні засади маркетингових комунікацій та інновації в їх розвитку / І. М. Кушніренко // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 2013. – N181 Ч.2: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 201-206.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : маркетинговые коммуникации