- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пастернак, Олена Іванівна - Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України
Нет экз.
Статья
Автор: Пастернак, Олена Іванівна
Регіональна економіка: Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пастернак, Олена Іванівна
Регіональна економіка: Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пастернак, Олена Іванівна.
Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України / О. І. Пастернак // Регіональна економіка. – 2014. – № 4. – С. 212-220.
Ключевые слова = маркетинг территории
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Пастернак, Олена Іванівна.
Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України / О. І. Пастернак // Регіональна економіка. – 2014. – № 4. – С. 212-220.
Ключевые слова = маркетинг территории
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг