- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гапка В. М. - Особливості і структура маркетингового дослідження
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Гапка В. М.
.: Особливості і структура маркетингового дослідження
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гапка В. М.
.: Особливості і структура маркетингового дослідження
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
У9(4Ук)212
Гапка, В. М.
Особливості і структура маркетингового дослідження / В. М. Гапка // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: Фінансова політика та інвестиції : Збірник наукових праць / відп. ред.: М. І. Долішній; Луцький індустріальний ін-т, [та ін.]. – Луцьк : Надстир'я, 1996. - Вип.5, N4 : . – Луцьк : Надстир'я, 1999. – С.50-58.
ББК У9(4Ук)212
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : в целом : маркетинг : маркетинговые исследования
У9(4Ук)212
Гапка, В. М.
Особливості і структура маркетингового дослідження / В. М. Гапка // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: Фінансова політика та інвестиції : Збірник наукових праць / відп. ред.: М. І. Долішній; Луцький індустріальний ін-т, [та ін.]. – Луцьк : Надстир'я, 1996. - Вип.5, N4 : . – Луцьк : Надстир'я, 1999. – С.50-58.
ББК У9(4Ук)212
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : в целом : маркетинг : маркетинговые исследования