- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ільчук, Павло Григорович - Використання інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетинго...
Нет экз.
Статья
Автор: Ільчук, Павло Григорович
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Використання інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетинго...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ільчук, Павло Григорович
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Використання інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетинго...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ільчук, Павло Григорович.
Використання інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств / П. Г. Ільчук, М. М. Мужеляк, О. О. Коць // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2014. – №799: Проблеми економіки та управління. – С. 184-193.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия : маркетинг
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия : международные предприятия : совместные предприятия
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : управлінська діяльність : соціальні аспекти управління, соціальна відповідальність в управлінні, корпоративна відповідальність
Ільчук, Павло Григорович.
Використання інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств / П. Г. Ільчук, М. М. Мужеляк, О. О. Коць // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2014. – №799: Проблеми економіки та управління. – С. 184-193.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия : маркетинг
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия : международные предприятия : совместные предприятия
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : управлінська діяльність : соціальні аспекти управління, соціальна відповідальність в управлінні, корпоративна відповідальність