- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Стрелец И. А. - Общество сетевых структур и информационный ресурс как сетевое благо
Нет экз.
Статья
Автор: Стрелец И. А.
Вестник Московского университета: Сер.6: Экономика: Общество сетевых структур и информационный ресурс как сетевое благо
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Стрелец И. А.
Вестник Московского университета: Сер.6: Экономика: Общество сетевых структур и информационный ресурс как сетевое благо
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
У.в611
Стрелец, И. А.
Общество сетевых структур и информационный ресурс как сетевое благо / И. А. Стрелец // Вестник Московского университета: Сер.6: Экономика : Научный журнал. – 09/2003. – N5. – С.3-18.
ББК У50-968
ББК У.в611
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : кибернетические методы
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : глобальні суспільства : глобальні суспільства відповідно до стадій економічного розвитку : постіндустріальні суспільства : інформаційні суспільства
У.в611
Стрелец, И. А.
Общество сетевых структур и информационный ресурс как сетевое благо / И. А. Стрелец // Вестник Московского университета: Сер.6: Экономика : Научный журнал. – 09/2003. – N5. – С.3-18.
ББК У50-968
ББК У.в611
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : кибернетические методы
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : глобальні суспільства : глобальні суспільства відповідно до стадій економічного розвитку : постіндустріальні суспільства : інформаційні суспільства