- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Манько, Андрій - Оцінуа ефективності впливу реклами на туристичного споживача
Нет экз.
Статья
Автор: Манько, Андрій
Вісник Львівського університету: сер.: Міжнародні відносини: Оцінуа ефективності впливу реклами на туристичного споживача
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Манько, Андрій
Вісник Львівського університету: сер.: Міжнародні відносини: Оцінуа ефективності впливу реклами на туристичного споживача
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Манько, Андрій.
Оцінуа ефективності впливу реклами на туристичного споживача / А. Манько // Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини. – 2014. – Вип.34. – С. 271-281.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : туристические предприятия : маркетинг
Манько, Андрій.
Оцінуа ефективності впливу реклами на туристичного споживача / А. Манько // Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини. – 2014. – Вип.34. – С. 271-281.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : туристические предприятия : маркетинг