- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Криволап А. Д. - Роль масс-медиа в трансформации гендерной идентичности в обществах переходного периода
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Криволап А. Д.
Формування гендерного паритету в контексті сучасних соціально - економічних перетворень: Роль масс-медиа в трансформации гендерной идентичности в обществах переходного периода
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Криволап А. Д.
Формування гендерного паритету в контексті сучасних соціально - економічних перетворень: Роль масс-медиа в трансформации гендерной идентичности в обществах переходного периода
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Криволап, А. Д.
Роль масс-медиа в трансформации гендерной идентичности в обществах переходного периода / А. Д. Криволап // Формування гендерного паритету в контексті сучасних соціально - економічних перетворень : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф.( Київ, 5-7 грудня 2002 р.) / упоряд.: А. В. Толстокорова; Державний ін-т проблем сім'ї та молоді. – Київ : Укр. ін-т соціальних досліджень, 2002. – С.104-106.
Предметні рубрики = Социология : социология групп : социально-демографические общности : гендерные общности (гендерная социология, гендерные исследования)
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : глобальні суспільства : соціоекономічні типи глобального суспільства, суспільно-економічної формації : суспільства перихідного типу
Предметні рубрики = Наука : организация науки : организация науки в Украине : общий раздел : наука и информация : средства массовой информации (СМИ)
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : общие проблемы СМИ : СМИ и политика
Ключевые слова = масс-медиа
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : психічний розвиток та здібності, порівняльна психологія, характер : психологічні типи, індивідуальна психологія, психологія особистості, індивідуальність, особистість, психологія характеру, характеріологія, ідіосинкразія, прирівнювання особистостей, типи особистостей : розвиток особистості, становлення особистості, самосвідомість, ідентичність особистості, его, Я і не Я, Я і тіло, внутрішнє Я, Я та суспільство : гендерна ідентичність
Криволап, А. Д.
Роль масс-медиа в трансформации гендерной идентичности в обществах переходного периода / А. Д. Криволап // Формування гендерного паритету в контексті сучасних соціально - економічних перетворень : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф.( Київ, 5-7 грудня 2002 р.) / упоряд.: А. В. Толстокорова; Державний ін-т проблем сім'ї та молоді. – Київ : Укр. ін-т соціальних досліджень, 2002. – С.104-106.
Предметні рубрики = Социология : социология групп : социально-демографические общности : гендерные общности (гендерная социология, гендерные исследования)
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : глобальні суспільства : соціоекономічні типи глобального суспільства, суспільно-економічної формації : суспільства перихідного типу
Предметні рубрики = Наука : организация науки : организация науки в Украине : общий раздел : наука и информация : средства массовой информации (СМИ)
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : общие проблемы СМИ : СМИ и политика
Ключевые слова = масс-медиа
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : психічний розвиток та здібності, порівняльна психологія, характер : психологічні типи, індивідуальна психологія, психологія особистості, індивідуальність, особистість, психологія характеру, характеріологія, ідіосинкразія, прирівнювання особистостей, типи особистостей : розвиток особистості, становлення особистості, самосвідомість, ідентичність особистості, его, Я і не Я, Я і тіло, внутрішнє Я, Я та суспільство : гендерна ідентичність