- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Славінська, Марина Сергіївна - Частиномовна семантика ключових слів сучасної реклами в аспекті впливу
Нет экз.
Статья
Автор: Славінська, Марина Сергіївна
Актуальні проблеми мовознавства та літературознавства: сер.: Лінгвістика і літературознавство: Частиномовна семантика ключових слів сучасної реклами в аспекті впливу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Славінська, Марина Сергіївна
Актуальні проблеми мовознавства та літературознавства: сер.: Лінгвістика і літературознавство: Частиномовна семантика ключових слів сучасної реклами в аспекті впливу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Славінська, Марина Сергіївна.
Частиномовна семантика ключових слів сучасної реклами в аспекті впливу / М. С. Славінська // Актуальні проблеми мовознавства та літературознавства: сер.: Лінгвістика і літературознавство. – 2014. – Вип. 1: До 20-річчя кафедри української філології. – С. 378-385.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : журналистика : реклама
Ключевые слова = биословарь-филологи
Славінська, Марина Сергіївна.
Частиномовна семантика ключових слів сучасної реклами в аспекті впливу / М. С. Славінська // Актуальні проблеми мовознавства та літературознавства: сер.: Лінгвістика і літературознавство. – 2014. – Вип. 1: До 20-річчя кафедри української філології. – С. 378-385.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : журналистика : реклама
Ключевые слова = биословарь-филологи