- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Заміщак, Марія Ігорівна - Педагогічна взаємодія як чинник становлення моральної самооцінки молодших школярів
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Заміщак, Марія Ігорівна
Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей: Педагогічна взаємодія як чинник становлення моральної самооцінки молодших школярів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Заміщак, Марія Ігорівна
Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей: Педагогічна взаємодія як чинник становлення моральної самооцінки молодших школярів
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Заміщак, Марія Ігорівна.
Педагогічна взаємодія як чинник становлення моральної самооцінки молодших школярів / М. І. Заміщак // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей : зб. матеріалів Міжнар. наук.- практ. конф., 29-30 квітня 2014 року / за заг. ред.: О. М. Кікінежді; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка [та ін.]. – Тернопіль : Стереоарт, 2014. – С. 178-181.
Предметні рубрики = Психология : детская психология : отрасли детской психологии : педагогическая психология (психология воспитания и обучения детей) : психология воспитания детей : психология воспитания детей школьного возраста : социально-психологические проблемы воспитания
Заміщак, Марія Ігорівна.
Педагогічна взаємодія як чинник становлення моральної самооцінки молодших школярів / М. І. Заміщак // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей : зб. матеріалів Міжнар. наук.- практ. конф., 29-30 квітня 2014 року / за заг. ред.: О. М. Кікінежді; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка [та ін.]. – Тернопіль : Стереоарт, 2014. – С. 178-181.
Предметні рубрики = Психология : детская психология : отрасли детской психологии : педагогическая психология (психология воспитания и обучения детей) : психология воспитания детей : психология воспитания детей школьного возраста : социально-психологические проблемы воспитания