- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ковалевська, Тетяна Юріївна - Комплексне дослідження рекламного впливу в аспекті нейролінгвістичного програмування
Нет экз.
Статья
Автор: Ковалевська, Тетяна Юріївна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія: Комплексне дослідження рекламного впливу в аспекті нейролінгвістичного програмування
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ковалевська, Тетяна Юріївна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія: Комплексне дослідження рекламного впливу в аспекті нейролінгвістичного програмування
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ковалевська, Тетяна Юріївна.
Комплексне дослідження рекламного впливу в аспекті нейролінгвістичного програмування / Т. Ю. Ковалевська // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія. – 2014. – Т.19, вип. 4 (10). – С. 169-174.
Ключевые слова = биословарь-филологи
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : прикладна психологія, психотехнологія в цілому : нейролінгвістичне програмуванння НЛП
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : общетеоретические проблемы : психолингвистика
Ковалевська, Тетяна Юріївна.
Комплексне дослідження рекламного впливу в аспекті нейролінгвістичного програмування / Т. Ю. Ковалевська // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія. – 2014. – Т.19, вип. 4 (10). – С. 169-174.
Ключевые слова = биословарь-филологи
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : прикладна психологія, психотехнологія в цілому : нейролінгвістичне програмуванння НЛП
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : общетеоретические проблемы : психолингвистика