- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гашенина, Анастасия Игоревна - Обзор современных технологий нейромаркетинга и их практическое применение
Нет экз.
Статья
Автор: Гашенина, Анастасия Игоревна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Обзор современных технологий нейромаркетинга и их практическое применение
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гашенина, Анастасия Игоревна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Обзор современных технологий нейромаркетинга и их практическое применение
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гашенина, Анастасия Игоревна.
Обзор современных технологий нейромаркетинга и их практическое применение / А. И. Гашенина // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2015. – № 5. – С. 328-337.
Ключевые слова = нейромаркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Гашенина, Анастасия Игоревна.
Обзор современных технологий нейромаркетинга и их практическое применение / А. И. Гашенина // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2015. – № 5. – С. 328-337.
Ключевые слова = нейромаркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)