- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Геращенко, Марина Михайловна - Методика определения конкурентных преимуществ научной разработки и ее потенциальных потребителей ...
Нет экз.
Статья
Автор: Геращенко, Марина Михайловна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Методика определения конкурентных преимуществ научной разработки и ее потенциальных потребителей ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Геращенко, Марина Михайловна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Методика определения конкурентных преимуществ научной разработки и ее потенциальных потребителей ...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Геращенко, Марина Михайловна.
Методика определения конкурентных преимуществ научной разработки и ее потенциальных потребителей на рынке интелектуальной собственности / М. М. Геращенко // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2015. – № 5. – С. 372-382.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка Росії, Російської Федерації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка Росії, Російської Федерації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Ключевые слова = маркетинг инноваций
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : економічні явища та закони : концепція економіки, визначення : умови виробництва : власність, співвідношення власності як співвідношення виробництва : інтелектуальна власність
Геращенко, Марина Михайловна.
Методика определения конкурентных преимуществ научной разработки и ее потенциальных потребителей на рынке интелектуальной собственности / М. М. Геращенко // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2015. – № 5. – С. 372-382.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка Росії, Російської Федерації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка Росії, Російської Федерації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Ключевые слова = маркетинг инноваций
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : економічні явища та закони : концепція економіки, визначення : умови виробництва : власність, співвідношення власності як співвідношення виробництва : інтелектуальна власність