- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чебан, Олександр Іванович - Міський маркетинг як складова програми залучення інвестицій
Нет экз.
Статья
Автор: Чебан, Олександр Іванович
Актуальні проблеми державного управління: Міський маркетинг як складова програми залучення інвестицій
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чебан, Олександр Іванович
Актуальні проблеми державного управління: Міський маркетинг як складова програми залучення інвестицій
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чебан, Олександр Іванович.
Міський маркетинг як складова програми залучення інвестицій / О. І. Чебан // Актуальні проблеми державного управління. – 2001. – Вип.5. – С.244-250.
Чебан, Олександр Іванович.
Міський маркетинг як складова програми залучення інвестицій / О. І. Чебан // Актуальні проблеми державного управління. – 2001. – Вип.5. – С.244-250.